Bezorginformatie

Wil je weten hoe jouw bestelling precies bezorgd wordt en wanneer? Hieronder vind je de vragen die veel gesteld worden door onze klanten met betrekking tot de bezorging, bestellen, en verzending. Staat jouw vraag er niet tussen? Mail ons gerust, we helpen je graag verder!

Veelgestelde vragen

Op dit moment hebben wij enkel een samenwerking met PostNL, dit zal voor onbepaalde tijd zo blijven. 

Jazeker. We verzenden momenteel naar meer dan 20 internationale landen, waaronder België, Luxemburg, Duitsland, Het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Oostenrijk, Ierland, Denemarken, Italië, Portugal, en Spanje.

Het volgen van uw bestelling is eenvoudig en gemakkelijk te doen. We sturen je een e-mail om je te laten weten zodra je bestelling is verzonden. U kunt daarna met uw code bij PostNL uw pakket volgen.  U kunt ook een ticket indienen om meer te weten te komen over uw bestelling.

We streven ernaar om ervoor te zorgen dat alle pakketten op tijd worden afgeleverd. 

U ontvangt uw bestelling binnen 2-4 werkdagen, afhankelijk van de provincie waarin u woont, vanaf de datum waarop uw bestelling is geplaatst.

We hebben speciaal voor het verzenden van onze producten een verpakking ontwikkeld die er voor zorgt dat je groene vriend (of vriendin) in uitstekende conditie aankomt.

Zo zit de plant in een verpakking die bij het type product hoort. Naast deze plantvriendelijke verpakking geven we onze planten voordat ze verzonden worden nog een extra beetje water voor de lange reis!

Ook houd de bezorger natuurlijk voldoende afstand, voor jouw gezondheid en voor de bezorger wel zo fijn!

We streven ernaar alle bestellingen die op werkdagen voor 16:30 uur besteld worden binnen 2-3 dagen te leveren. Zaterdag kun je ook tot 14 uur bestellen en het pakketje wordt dan dinsdag bezorgd! 

Heel soms gaan onze beloftes mis, doordat niet de gehele bestelling op voorraad is of er een foutje wordt gemaakt bij ons of bij PostNL. 

Is je plant na vijf dagen nog niet binnen? Mail ons gerust want dan is er iets fout gegaan, dan kijken we even met je mee en lossen we het samen op!

De bezorging van de bestellingen gaat in samenwerking met PostNL. Dit betekent dat je de dag voor de afgesproken leverdatum een track ‘n trace van ons ontvangt waarmee je jouw pakket kunt volgen. 

PostNL zal dan op de afgesproken verzenddag een eerste poging doen om het pakket te bezorgen. Mocht je niet thuis zijn dan proberen ze het bij de buren af te leveren. 

Als dit ook niet lukt nemen ze het pakket weer mee naar het dichtstbijzijnde pakketpunt waar je het pakket binnen 7 dagen op kunt halen. PostNL zal in dit geval een briefje achterlaten met instructies.

Zijn de 4-5 werkdagen al verstreken?

Helaas gaat er weleens wat mis bij een groot bedrijf als PostNL, als er zoveel pakketjes te verwerken zijn is dit niet vreemd! 

Als je pakket (nog) niet is aangekomen starten we een onderzoek voor jou, zodat we zo snel mogelijk kunnen achterhalen waar jouw pakket is en deze alsnog laten opsturen. 

Als je bestelling vervolgens niet gevonden is kijken we samen naar een oplossing.

Nee helaas kan dat niet. PostNL zal je een dag voor de levering een tijdsframe geven waarin zij verwachten jouw pakketje af te zullen leveren. 

Ben je niet thuis? Je buren nemen het vast wel even voor je aan, anders probeert PostNL het morgen weer.

Jammer genoeg kunnen wij (nog) geen instructies doorgeven aan PostNL. Wij kunnen hen dus ook niet doorgeven dat het pakket in de tuin gezet mag worden als je niet thuis bent, bijvoorbeeld.

Je kunt natuurlijk wel altijd een briefje achterlaten op de deur voor de bezorger. Wij kunnen alleen geen garanties geven dat de bezorger de instructies ook opvolgt. 

Mocht het pakket toch kwijtraken dan ligt de verantwoordelijkheid namelijk bij de bezorger.

(Dan moet het wel een hele speciale vraag zijn). Mail ons dan vooral op [email protected]